Powered By Blogger

Tuesday, February 22, 2011

Menulis dengan iman

Cita cita saya semenjak kecil ingin menjadi seorang penulis. Di dorong oleh kegemaran saya yang memang suka membaca. Amat mengagumi penulis-penulis yang telah menghasilkan karya bermutu hingga mendorong saya untuk sama berkarya.

Kesibukan belajar,bekerja dan seterusnya menguruskan anak-anak setelah mendirikan rumahtangga, menjadikan impian tinggal impian. Sehinggalah saya mula berjinak jinak dengan dunia maya, dan pada masa yang sama sudah menyandang jawatan baru iaitu surirumah sepenuh masa, keinginan mula menyala nyala.Namun, buat masa ini, faktor masa telah membataskan saya untuk menulis lantaran mengelolakan anak kecil saya yang baru masuk 6 bulan. Ini pun mencuri curi masa untuk update blog.

Sekian dulu buat masa ini kerana tujuan saya menulis adalah kerana iman. Dan tulisan ini semata mata kerana Allah swt. Apa yang bakal saya nukilkan selepas ini adalah untuk dakwah,kepada diri saya sendiri, keluarga saya dan masyarakat diluar sana.
 

No comments:

Post a Comment